آغاز پرداخت سود سهام عدالت از سوم اسفند
آغاز پرداخت سود سهام عدالت از سوم اسفند
محمودآباد آنلاین/رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور از آغاز واریز سود این سهام از سوم اسفند امسال خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین؛ توکلی درباره زمان واریز سود سهام عدالت گفت: فرآیند واریز سود سهام عدالت سال ۹۹ از سوم آغاز و تا ۱۵ اسفند ادامه دارد.

او می گوید :برای دهک‌های معمولی جامعه شامل کارمندان سود سهام عدالت ۵۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومان و برای دهک اول شامل مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی و افراد دارای برگه سهام عدالت یک میلیون تومانی دو برابر این مبلغ به حساب مشمولان سهام عدالت واریز می‌شود.

به گفته توکلی در سال ۹۹ برخی از افراد بخشی از سهام خود (۳۰ درصد) را به فروش رسانده اند تعدادی نیز پس از عید غدیر بعد از اعلام آزادی سازی ۳۰ درصد دیگر درمجموع ۶۰ درصد از سهام عدالت خود را به فروش رسانده است.

توکلی گفت: این افراد میزان سودشان برابر سهمی است که در تاریخ برگزاری مجمع آن را داشته اند بنابر این میزان سود دریافتی افراد به میزان فروش تا تاریخ مجمع شرکت‌ها بستگی دارد.

به گفته رئیس شرکت تعاونی سهام عدالت در کل سود نقدی به کسانی تعلق می‌گیرد که در تاریخ مجمع سهامدار شرکت‌ها باشند.

او گفت: از آنجایی که تاریخ مجامع شرکت‌های سرمایه گذای استانی مشخص نیست بر اساس بخشنامه شورای عالی بورس تصویب شد که ۱ اسفند امسال را به عنوان تاریخ مجمع شرکت‌های سرمایه گذاری استانی در نظر گیرند.

به گفته توکلی بنابر این افرادی که تا یک اسفند این سهام را دارند می‌تواند سود خود را دریافت کنند و اگر قبل از این تاریخ سهم خود را به فروش برسانند سودی دریافت نخواهند کرد.

سود سهام عدالت مانند سال گذشته از طریق سجام پرداخت شود.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان ساری