اجرای پویش مرحم زائر در شهرستان محمودآباد
اجرای پویش مرحم زائر در شهرستان محمودآباد
محمودآباد آنلاین : رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان محمودآباد در آستانه اربعین حسینی از آغاز اجرای پویش مرحم زائر در شهرستان محمودآباد خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین علی اصغر خاکپور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان محمودآباد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین از آغاز اجرای پویش مرحم زائر خبر داد و افزود : در آستانه اربعین حسینی و به منظور تامین برخی از اقلام دارویی مورد نیاز موکب ها و عموم عزاداران حسینی (ع) و حاضرین در راهپیمایی و پیاده‌روی اربعین در نظر دارد با مشارکت کلیه شهروندان نسبت به تامین داروهای مصرفی و لوازم پزشکی و کمک های اولیه پزشکی و درمانی اقدام نماید.
علی اصغر خاکپورگفت: در راستای اجرای طرح پویش مرحم زائر ، شهروندان می توانند نسبت به جمع آوری داروهای مازاد و بلا مصرف موجود در منازل و تحویل آنها به جمعیت هلال احمر شهرستان اقدام نمایند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان محمودآباد تصریح کرد : این داروها پس از جمع آوری و دسته بندی به کلیه مراکز درمانی مستقر در مسیر راهپیمایی عظیم اربعین حسینی تحویل داده می شود تا نسبت به تزریق و درمان افراد نیازمند به دارو اقدام شود.
علی اصغر خاکپور اضافه کرد : کلیه شهروندان فهیم شهرستان محمودآباد می توانند به منظور مشارکت در اجرای این طرح ، داروهای خود را در ساعات اداری با مراجعه به اداره متبوع واقع در خیابان آزادی ، ضلع جنوبی بخشداری مرکزی اداره جمعیت هلال احمر محمودآبادتحویل نمایند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین