تقاضای خانواده آنیتا از رییس قوه قضائیه بمنظور دستور رسیدگی به قید فوریت
تقاضای خانواده آنیتا از رییس قوه قضائیه بمنظور دستور رسیدگی به قید فوریت
محمودآباد آنلاین : در تاریخ ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲، ماموران نیروی انتظامی شهرستان محمودآباد با جسد دختری ۱۷ ساله به نام آنیتا مواجه می‌شوند که به شکل وحشتناکی با ضربات متعدد شیشه به ناحیه گردن و صورت به قتل رسیده بود.

پس از حضور ماموران پلیس اداره آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل وقوع جنایت و تحقیق از مطلعین، به خصوص پدر متهم، مشخص می‌شود که آنیتا توسط پسری به نام علی، قهرمان کیک بوکسینگ کشور که مدتی به او علاقه‌مند بود، به قتل رسید. با توجه به متواری شدن متهم، با دستور ریاست اداره آگاهی و بازپرس پرونده، اقدامات لازم جهت دستگیری متهم صورت می گیرد و در نهایت مظنون به قتل در یکی از جاده‌های شمالی کشور دستگیر می‌شود.
پس از بازداشت و شروع بازجویی از متهم، او انگیزه خود را برای وقوع این جنایت را درخواست آنیتا برای قطع ارتباط با وی اعلام می‌کند و چون به شدت به آنیتا علاقه‌مند بوده، نتوانسته این موضوع را تحمل کند و آنیتا را به قتل رسانده است.
بنا به گفتۀ محمد صادق امانی، وکیل خانواده آنیتا، پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی در دادسرا قرار دارد. ادعای متهم و وکیل وی مبنی بر اینکه او در زمان وقوع قتل جنونی بوده، با نظریۀ کمیسیون پزشکی قانونی رد و آخرین دفاع از متهم نیز اخذ شده است. وکیل اولیای دم در ادامه می‌افزاید: موکلین با شرایط واقعه‌ای که منجر به فوت ناگوار و مظلومانه مرحومه آنیتا شده است، از ریاست محترم قوه قضائیه تقاضا داشته است که پرونده مربوطه با فوریت، مورد رسیدگی قرار گیرد. آنیتا، بی‌گناه و مظلوم، در سنین کم به شکل وحشتناکی به قتل رسیده است. ضربات متعدد به ویژه ضربه شیشه به ناحیه حساس و حیاتی گردن و صورت آنیتا نشان از شدت بی‌رحمی جنایت ارتکابی توسط متهم دارد. بازتاب اجتماعی این واقعه در رسانه‌ها و همچنین کیفیت ارتکاب قتل باعث ناراحتی و شوک عمیق در جامعه و خانواده مقتول شده است. با توجه به شرایط بحرانی موکلین و خاصیت این پرونده، امیدواریم که ریاست محترم قوه قضائیه بتواند تقاضای فوریت را در نظر بگیرد و اقدامات لازم را برای رسیدگی سریعتر به پرونده به عمل آورند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین