آزادسازی ۹۵۰ میلیاردی زمین های ملّی و کشاورزی درمحمودآباد
آزادسازی ۹۵۰ میلیاردی زمین های ملّی و کشاورزی درمحمودآباد
محمودآباد آنلاین : سرهنگ حسین زاده فرمانده انتظامي شهرستان محمود آباد از اجراي حکم خلع يد 47000 متر مربع از اراضي ملي و کشاورزي و قلع و قمع يک ويلاي نيمه کاره به ارزش 950ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از خبرگزاری پلیس ، سرهنگ محمودحسین زاده در این باره اظهار داشت : در راستای مبارزه با ساخت و ساز های غیر مجاز و مبارزه با هرگونه زمین خواری ، تصرف غیر قانونی اراضی ملی و تغییر کاربری غیر قانونی اراضی کشاورزی ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و اداره منابع طبیعی قرار گرفت.

وی افزود : ماموران انتظامی پس از تلاش بی وقفه با انجام هماهنگی قضایی و همکاری اداره منابع طبیعی ۴۷۰۰۰مترمربع از اراضی ملی که به صورت غیر مجاز توسط افراد فرصت طلب تصرف شده بود را پس از شناسایی آزاد و  یک ویلای نیمه کاره غیر مجاز را تخریب کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش زمین های آزاد شده و ویلاهای قلع و قمع شده را ۹۵۰میلیارد ریال اعلام داشتند، افزود : مردم عزیز با مشاهده هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز علاوه بر اطلاع رسانی به ادارات مربوطه ، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین