قاچاقچی مواد دخانی در محمودآباد دستگیر شد
قاچاقچی مواد دخانی در محمودآباد دستگیر شد
محمودآباد آنلاین: سرهنگ حسین زاده فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از کشف 27 هزار نخ سيگار خارجي ، 100 بسته توتون قاچاق و 200 حقه وافور از یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین سرهنگ محمودحسین زاده در این خصوص گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع گسترده سیگار و تنباکوی قاچاق توسط متصدی یک واحد صنفی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی، پس از شناسایی محل نگهداری و فروش اقلام قاچاق و غیر مجاز توسط نامبرده با هماهنگی های قضائی در در بازرسی از مغازه متهم ۲۷ هزار نخ سیگار خارجی، ۱۰۰ بسته تنباکوی قاچاق و ۲۰۰ حقه آلات استعمال مواد مخدرکشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ حسین زاده با اشاره به این که برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، ازشهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین