توقیف یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق در سرخ رود
توقیف یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق در سرخ رود
محمودآباد آنلاین : سرهنگ حسین زاده فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد از توقیف یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق در سرخ رود خبرداد.

به گزارش محمودآباد آنلاین سرهنگ محمود حسین زاده فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد در گفتگو با خبرنگار محمودآباد آنلاین از توقیف یک دستگاه موتور سیکلت سنگین ۱۰۰۰ سی سی  که بصورت قاچاق وارد شده بود و فاقد هرگونه اوراق مالکیت بوده و نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال قیمت تخمینی این موتور سیکلت بود خبر داد.

فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد از عزم جدی این فرماندهی برای جمع آوری این دسته از موتورها خبر داد و گفت: راکبین این دسته از موتور سیکلت ها باید بدانند جای موتور سنگین در پیست است نه خیابان های عمومی شهر.

وی افزود: شهروندان بارها از ما به موجب ایجاد آلودگی صوتی و رعب و وحشت توسط راکبین این موتورها خواسته اند تا نسبت به برخورد و جمع آوری آنها اقدام نمائیم و بر خود وظیفه میدانم تا به کلیه مالکین و راکبین موتور های سنگین هشدار دهم تا از تردد در خیابان های اصلی شهر خودداری نمایند.

سرهنگ حسین زاده تصریح کرد : علاقمندان به این ورزش باید از طریق اداره ورزش و جوانان پیگیری نمایند تا پیست تردد برایشان تعریف شود و خیابان های شهر جای موتورهای سنگین نیست.

 

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین