امام جمعه جدید محمودآباد معرفی شد
امام جمعه جدید محمودآباد معرفی شد
محمودآباد آنلاین: حجت الاسلام سید احمد جباری روز یکشنبه به عنوان امام جمعه جدید شهر محمودآباد معرفی شد.

آیین معارفه جباری  و تکریم حجت الاسلام سید داوود موسوی که پیش از این امامت جمعه محمود آباد را بر عهده داشت ، با حضور مدیر حراست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و  مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران و شماری از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

امام جمعه پیشین محمودآباد که به مدت ۱۲ سال امامت جمعه این شهر را برعهده داشت نیز به عنوان امام جمعه شهر چالوس منصوب و دیروز معارفه  شد.

جباری نیز از سال ۹۷ امام جمعه چالوس بود و پیش از آن نیز امامت جمعه شهر چمستان را برعهده داشت.

مدیر حراست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در این مراسم با اشاره به هفته بسیج گفت : مملکت ما برای موفق شدن  به مدیر بسیجی جهادی نیاز دارد یعنی کسی که خودش را وقف کار کند، امین باشد و در این امین بودن دچار انحراف نشود.

حجت الاسلام حسنعلی قلعه با بیان اینکه انحراف دو گونه عمدی و غیرعمدی دارد ، افزود : ما در جامعه انحراف غیر عمدی زیاد داشتیم که یکی از موانع یا کند شدن ارتقاء جامعه به همین دلیل بوده است و اگر بسیجیان واقعی با تعریفی که رهبر انقلاب اسلامی دارند بر سرکار بیایند، ارتقا جامعه دو چندان خواهد شد.

وی همچنین به ویژگی های شخصیتی امام جمعه جدید محمودآباد اشاره کرد و گفت:  ایشان  فردی مطیع محض ولایت ،مشورت پذیر ، متین و باوقار و مدافع مردم هستند که در دفاع از حق مردم کم نمی گذارند و  امید است با این ویژگی ها در محمودآباد هم موفق باشند.

بر اساس گزارش رسمی شواری سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران در حال حاضر در ۴۷ شهر این استان نماز جمعه برگزار می شود.در شهرستان یکصد هزار نفری محمودآباد نماز جمعه در شهرهای محمودآباد و سرخ‌رود اقامه می شود.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : ایرنا