پاسداران در هر شرایطی در خط مقدم مبارزه با دشمنان حضور دارند
پاسداران در هر شرایطی در خط مقدم مبارزه با دشمنان حضور دارند
محمودآباد آنلاین / فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد گفت: سپاه الگوی انقلابی‌گری و ولایتمداری است و این روحیه که برگرفته از آموزه‌های حسینی است، باید در پاسداران عزیز تقویت شود، چراکه پاسداران در هر زمان و در هر بُعدی که شرایط کشور اقتضاء کند در خط مقدم مبارزه و مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی بوده و هستند.

سرهنگ پاسدار اسماعیل ابراهیم‌نژاد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین، به مناسبت میلاد با سعادت سومین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام حسین(ع) و روز گرامیداشت مقام پاسدار بیان کرد: پاسداران همچنین در خط مقدم جنگ‌های اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای در جامعه حضور داشته و این حضور باعث دلگرمی مردم، جامعه اسلامی ما و همچنین جهان اسلام شده است.

 

وی با بیان اینکه آرامش امروز جامعه نتیجه جان فشانی‌های پاسداران است، افزود: امسال نیز پاسداران عزیز علاوه بر عرصه های مختلف خدمت رسانی از جمله گشت رضویون، سازندگی، محرومیت زدائی و امداد رسانی، در کنار مدافعان سلامت در قالب طرح شهید سلیمانی جان‌فشانی‌ها و فداکاری‌های زیادی در سطح جامعه از خود نشان دادند.

 

ابراهیم‌نژاد ادامه داد: آن‌ها با حضور در روستاها و شهرستان‌ها در سطح تمام استان‌های کشور اقدام به اجرای نظارت منزل به منزل و کمک به خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا کردند که این کمک‌ها در قالب بسته‌های معیشتی و بهداشتی در سطح شهرستان محمودآباد نیز توزیع شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمودآباد تصریح کرد: نامگذاری سالروز ولادت سرور و سالار کربلا امام حسین(ع) به‌عنوان روز پاسدار نشانه‌ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین کربلاست.

 

وی افزود: سوم شعبان روز مردانی است که همچون دژی مستحکم، شجاعانه مانند مقتدای خود امام حسین(ع) در جهت دفاع از ایران و رسیدن به حق از هیچ کوششی دریغ نکردند و نقش مهمی در دفاع از ارزش‌های جامعه ایفا می‌کنند.

 

اسماعیل ابراهیم‌نژاد در ادامه ذکر کرد: پاسداران ما در حال حاضر نیز با جان‌فشانی برای دفاع از کشور در قالب مدافعان حرم در کشور سوریه حضور پیدا کرده تا مردم کشورشان در آرامش بوده و از تهدیدها در امان باشند.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم مازندران، از تمامی پاسدارانی که در جبهه حق علیه باطل جهاد می‌کنند قدردانی کرد و اظهار داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند به تلاش خود در این راه ادامه خواهیم داد.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین