توقیف موتور سنگین قاچاق میلیاردی در محمودآباد
توقیف موتور سنگین قاچاق میلیاردی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : سرهنگ حسين زاده، فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد گفت: با تلاش ماموران انتظامي بخش سرخرود اين شهرستان، يک دستگاه موتورسيکلت 1300 سي سي قاچاق به ارزش 9 ميليارد ريال توقيف شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ “محمود حسین زاده” درباره این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران  انتظامی بخش سرخرود حین گشت زنی فعال و هدفمند درسطح حوزه استحفاظی خود، یک دستگاه موتور سیکلت سنگین را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آن را توقیف کردند.

وی از عدم مدارک قانونی از جمله مدارک معتبر گمرگی برای موتورسیکلت ۱۳۰۰سی سی توقیف شده خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش نهایی موتورسیکلت قاچاق توقیفی را بالغ بر ۹ میلیارد ریال تخمین زدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه در این رابطه پرونده ای تشکیل و فرد متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه قاچاق برخورد خواهد کرد و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • نویسنده : زهرا محمدی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین