دستگیری شرور فراری در محمودآباد
دستگیری شرور فراری در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگيري شرور سابقه دار و فراری در عمليات مقتدرانه پليس در شهرستان محمودآباد خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین : سرهنگ “سید جعفر ساداتی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی وصول اخبار واصله مبنی از حضور یکی از افراد سابقه دار و تحت تعقیب در یکی از محلات بخش سرخرود شهرستان محمودآباد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: روز گذشته ماموران پس از انجام کار اطلاعاتی و تخصصی، مخفیگاه این شرور را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و مقتدرانه، یک شرور متواری را دستگیر کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده دارای سوابق تیراندازی، قاچاق اسلحه،-نزاع و درگیری-حمل مواد مخدر و فرار از زندان را دارد، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ ساداتی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور مقتدرانه اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و مخلان امنیت عمومی ، نظم و آرامش مردم را برهم بزنند.

  • نویسنده : بهناز مقدس
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین