جوابیه شهرداری محمودآباد در خصوص تخریب قبر مرحوم امینی
جوابیه شهرداری محمودآباد در خصوص تخریب قبر مرحوم امینی
محمودآباد آنلاین:در تاریخ سوم دی ماه گزارشی با عنوان ( اقای شهردار این رسمش نبود؛شکستن سنگ قبر به بهانه ساماندهی در محمودآباد) در پایگاه خبری محمودآباد آنلاین نوشته شد. در همین راستا واحد روابط عمومی شهرداری محمودآباد جوابیه ای را برای پایگاه خبری محمودآباد آنلاین ارسال کرده است که این پایگاه خبری وظیفه خود می داند این جوابیه را با شهروندان فهیم محمودآبادی به اشتراک بگذارد.

در تاریخ سوم دی ماه گزارشی با عنوان ( اقای شهردار این رسمش نبود؛شکستن سنگ قبر به بهانه ساماندهی در محمودآباد) در پایگاه خبری محمودآباد آنلاین نوشته شد.

در همین راستا واحد روابط عمومی شهرداری محمودآباد جوابیه ای را برای پایگاه خبری محمودآباد آنلاین ارسال کرده است که این پایگاه خبری وظیفه خود می داند این جوابیه را با شهروندان فهیم محمودآبادی به اشتراک بگذارد.

متن ارسالی از واحد رابط عمومی شهرداری محمودآباد به شرح زیر است:

پیرو انتشار یادداشتی پیرامون شکسته شدن سنگ مزار در آرامستان باغ رضوان محمودآباد توسط آن پایگاه خبری به اطلاع می رساند: دخالت مدیریت و کارکنان آرامستان در خصوص اتفاق حادث شده قویاً تکذیب می گردد. لذا انتظار می رود با پرهیز از هر گونه سوگیری غیر سازنده و انتشار اخبار ناصحیح، همچنان مدیریت شهری را از نظرات صادقانه خود بهره مند سازید. همچنین بر اساس قانون، شایسته است نسبت به درج جوابیه این سازمان به شکل مقتضی اقدام لازم صورت پذیرد.

روابط عمومی شهرداری محمودآباد

  • نویسنده : شقایق ناییجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین