سازمان عمران سواحل تشکیل می‌شود/ مازندران با اعتبارات استانی خدمات ملّی می‌دهد
سازمان عمران سواحل تشکیل می‌شود/ مازندران با اعتبارات استانی خدمات ملّی می‌دهد
محمودآباد آنلاین : رئیس مجمع نمایندگان مازندران خواستار کمک دولت به روندخدمات رسانی ملی این استان شد و گفت: به‌زودی با تشکیل سازمان عمران ساحل یکی از کمبودهای اساسی مازندران در عرصه زیرساختی برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، کیوان مرادیان در جمع خبرنگاران خواستار کمک دولت به روندخدمات رسانی ملی این استان شد و اظهار کرد: مازندران سالانه با پذیرایی از ۲۰ میلیون گردشگر وجهه ملی دارد.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی افزود: زیرساخت‌های خدمات‌رسانی مازندران برای پاسخگویی به نیازهای جمعیت شناور این استان مناسب نیست.

این نماینده مجلس ادامه داد: مازندران در هر تعطیلات پایان هفته حدود ۵ میلیون جمعیت غیربومی را پذیرایی می‌کند.

عضو خانه ملت با اظهار اینکه امکانات و زیرساخت‌های مازندران برای پاسخگویی به جمعیت ۳ میلیون و۳۵۰ هزار نفری این استان دچار مشکل است، افزود: توسعه مازندران با امکانات و اعتبارات محدود سالانه با مشکل مواجه است.

مرادیان ترافیک، جاده‌های ناایمن و باریک، پسماند، جنگل‌خواری و کوه‌خواری و فقدان طرح‌های صنعتی و تولیدی مادری به‌واسطه شکنندگی ساختار محیط زیست را نظام مسائل عمده مازندران برشمرد و گفت: مجمع نمایندگان  مازندران با کمک دولت حل این چالش‌ها را در دستور کار قرار داده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یازدهم با اشاره به بعد گردشگری و کشاورزی مازندران یادآورشد: مازندران در زمینه گردشگری و کشاورزی خدمات‌دهی برجسته ملی دارد اما از اعتبارات محدود استانی برخوردار است.

این نماینده مجلس گفت: زیرساخت‌های گردشگری مازندران باید با اعتبارات ملی توسعه یابد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: با پیگیری نمایندگان و همکاری دولت روند توسعه مازندران در برنامه هفتم توسعه شتاب خواهد گرفت.

وی افزود: به‌زودی با تشکیل سازمان عمران ساحل یکی از کمبودهای اساسی مازندران در عرصه زیرساختی برطرف خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خواستار کمک دولت به روندخدمات رسانی ملی این استان شد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری فارس مازندران