۳۲۸ تراکتور در محمودآباد پلاک‌گذاری شد
۳۲۸ تراکتور در محمودآباد پلاک‌گذاری شد
محمودآباد آنلاین / مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از پلاک گذاری ۳۲۸ دستگاه تراکتور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، محمد هادی زاده گفت: براساس تفاهم نامه مشترک سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و جهاد کشاورزی با همکاری پلیس راهور راهنمایی و رانندگی، کار پلاک گذاری تراکتورها انجام می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۵۸ دستگاه تراکتور در این شهرستان در حال فعالیت  هستند، افزود: از این تعداد، ۳۲۸ دستگاه پلاک گذاری شد، ۶۱ دستگاه در مرحله تشکیل پرونده و ۱۶۹ دستگاه در انتظار نصب پلاک هستند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد تاکید کرد: پلاک‌گذاری تراکتورها در راستای جلوگیری از تردد خودروهای فاقد هویت، ارائه پلاک، توزیع عادلانه کارت‌های هوشمند سوخت و سنددار کردن تراکتورهای فاقد مالکیت در حال انجام است.

به گفته هادی زاده، سال ساخت تراکتورها مهم نیست و تراکتورهای فاقد پلاک با هر مدلی می‌توانند پس از تشکیل پرونده از این خدمت بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه پلاک‌گذاری تراکتورها، امری ضروری است چرا که براساس قانون، از تردد، خرید و فروش تراکتورهای بدون پلاک جلوگیری می‌شود و سهمیه سوخت فقط به تراکتورهای دارای پلاک داده می‌شود، افزود: این شهرستان به عنوان یکی از قطب های تولید محصولات کشاورزی دارای ۵۵۸ دستگاه تراکتور فعال است که عملیات پلاک گذاری این تراکتورها در این شهرستان از بهمن ماه سال ۹۶ آغاز شد.

 

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی محمودآباد