کمبود نیروی کار عامل خاموشی برخی واحدهای شهرک صنعتی تشبندان
کمبود نیروی کار عامل خاموشی برخی واحدهای شهرک صنعتی تشبندان
محمودآباد آنلاین: علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در آخرین جلسه شورای اداری سال 1401 شهرستان از خاموشی برخی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی تشبندان به دلیل کمبود نیرو خبرداد و گفت: جوانان می‌توانند در حوزه واحدهای تولیدی این شهرک کار کنند و ما جوان بیکار در این حوزه در محمودآباد نداریم.

آخرین جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد در سال ۱۴۰۱ پیش از ظهر امروز به ریاست روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد و با حضور حجت السلام والمسلمین جباری امام جمعه شهرستان محمودآباد و حجت السلام والمسلمین تقی زاده امام جمعه بخش سرخ رود و معاونین سیاسی وامور عمرانی فرماندار و اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان در سالن اجتماعات بخشداری مرکزی برگزار شد.

روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد ضمن قدردانی از تعامل و تلاش و همکاری کلیه مدیران ادارات شهرستان در سال قبل گفت: انتظار داریم در سال جدید برای تحقق خواسته های به حق مردم و توسعه و آبادانی شهرستان شاهد همراهی و تلاش بیش از پیش همه ی مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان باشیم.

فرماندار محمودآباد گفت: از روی که مسئولیت سکان فرمانداری محمودآباد را بر عهده گرفتم یک روز را به بطالت نگذاشتم بگذرد و روزی ۱۵ ساعت مشغول به کار بوده و برای تحقق دِینی که بر گردنم بود و بر عهده گرفتم یک روز هم مرخصی نرفتم.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: سال راحتی را پشت سر نگذراندیم و شهرستانی را تحویل گرفتم که در دوره چهارساله دوم دولت قبلی شاهد جابجایی دو فرماندار بودیم و این درحالی بود که در شهرهای همجوار شاهد ثبات مدیریتی و سیاسی بودیم.

وی گفت: شیوع ویروس منحوس کرونا عرصه ی مدیریتی را سخت کرده بود و ستاد تنظیم بازار و خدمات سفر و ستاد ساماندهی سواحل و … انرژی زیاد از ما گرفت و اگر در این مدت کمبود و کاستی در شهرستان بود به پای من نوشته شود و اتفاقات خوب و اثر بخش را به نام مدیران پرتلاش بدانید.

وی در تشریح بخشی از گزارش اقدامات خود در سال ۱۴۰۱ گفت: کاهش ۵۰% غریق در برابر افزایش چندین برابری مسافر اتفاق ساده و آسانی نبود و تلاش شبانه روزی همه مدیران دراین عرصه کمک حال و اثر بخش واقع شد.

وی همچنین از انتخاب محمودآباد به عنوان شهر پایلوت هوشمند در استان مازندران خبر داد و تاکید کرد : در طول یک سال مسئولیت اینجانب بیش از ۱۳۰۰ میلیارد پروژه عمرانی دولتی در هفته دولت و ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری و برخی کلنگ زنی شد.

روح الله علیزاده همچنین از برگزاری همایش مشترک فرصت های سرمایه گذاری به میزبانی شهرستان آمل و با همراهی شهرستان نور خبر داد و افزود: در سال جدید نزدیک به ۳۶ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه گذاری در محمودآباد مطرح و زمینه های جلب و مشارکت سرمایه گذار فراهم است.

علیزاده همچنین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان در راستای تحقق شعار سال ، شهرستان محمودآباد یکی از سه شهرستان فعال و برتر استان در حوزه شرکت های دانش بنیان و تحقق پروژه های این حوزه در مازندران بوده است.

وی همچنین با اشاره به فعال سازی ستاد خدمات سفر از ابتدای اسفند ماه سالجاری و راه اندازی دبیرخانه دائمی این ستاد در اداره میراث فرهنگی و گردشگری گفت: تمام امکانات برای میزبانی از عموم مسافران در محمودآباد آماده است.

 

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین