پلمپ ۵ واحد صنفی به علت کشف حجاب در محمودآباد
پلمپ ۵ واحد صنفی به علت کشف حجاب در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد از پلمپ 5 واحد صنفی به علت کشف حجاب و بدحجابی فروشندگان و برخی مشتریان خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین سرهنگ محمود حسین زاده فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: در پی اجرای طرح عفاف و حجاب، اداره نظارت بر اماکن انتظامی شهرستان به کلیه واحدهای صنفی ، رستوران‌ها و مجتمع‌ها در پی کشف حجاب تذکر و اخطار پلمب داده است که در صورت عدم تمکین پلمب خواهند شد.

سرهنگ حسین زاده گفت: طرح برخورد با کشف حجاب از ۲۶ فروردین سالجاری حسب الامر فرماندهی فراجا در سه حوزه خودرو ، معابر و اماکن به مرحله اجرا در آمده است.

وی افزود: طی ده روز گذشته  ۵ واحد صنفی به علت کشف حجاب و بدحجابی فروشندگان و برخی مشتریان توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی و بنا به دستور قضائی پلمپ شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد اضافه کرد : کلیه واحدهای صنفی ملزم به نصب تراکت و اطلاعیه رعایت الزامی حجاب هستند و باید به مشتریانی که تمکین نمی کنند در وحله اول تذکر لسانی و در صورت بی توجهی و درگیری از سوی مشتری نباید  خدماتی ارائه شود و موضوع را از طریق تلفن ۴۴۷۴۲۷۴۱ به همکاران اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی پیگیری نمایند.

وی خاطر نشان شد : برابر قانون نظام صنفی ، مسئولیت نظارت بر فعالیت اماکن عمومی صنفی با اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس فراجا می باشد و بازاریان و واحدهای صنفی در زمان مراجعه بازرسین حتماً باید به افرادی که دارای حکم قضائی یا کارت شناسایی رسمی هستند پاسخگو باشند و همکاری لازم را داشته باشند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین