جهاد کشاورزی در شرایط تنش آبی از کشاورزان حمایت جدی کند
جهاد کشاورزی در شرایط تنش آبی از کشاورزان حمایت جدی کند
محمودآباد آنلاین : نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه جهاد کشاورزی باید حمایت خود را از کشاورزان بیشتر کند، خاطرنشان کرد: با توجه به تنش آبی در مازندران، جهاد کشاورزی باید حمایت جدی در زمینه سوخت، برق، کود و سایر نیاز کشاورزان داشته باشد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در نماز جمعه ساری در جمع نمازگزاران با توصیه بر تقوا، اظهار کرد: مرحوم آیت الله شهید عباسعلی سلیمانی از مفاخر و روحانیون تاثیرگذار در کشور و مازندران بودند و در سطح کشور برای شهادت این عالم ربانی مراسم شایسته ای برگزار شد که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به اینکه در هفته آینده دو مناسبت فرهنگی و ورزشی در تقویم ملی ثبت شده است، افزود: روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای را در پیش داریم؛ لازم است این ورزش که آمیخته با ارزش است به درستی تبیین شود.

امام جمعه ساری اضافه کرد: روز بیماران خاص و صعب العلاج را در هفته آینده داریم، لازم است توجه ویژه‌ای در حمایت از این بیماران داشته باشیم.

وی با توصیه‌ای به مردم مازندران درباره بحران آب، گفت: صرفه جویی آب و مدیریت مصرف سوخت از مواردی است که در تنش آبی مد نظر قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران مردم را به وحدت و همدلی دعوت کرد و رعایت شعائر دینی را مورد تاکید قرار داد.

این مسئول با اشاره به اینکه شهیدان زیادی را در مبارزه با ناهنجاری تقدیم انقلاب کرده‌ایم، افزود: افرادی که در مسیر حفظ نوامیس تلاش می‌کنند نیازمند حمایت هستند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه دستگاه قضایی باید در برخورد با هنجار شکنان جدی برخورد کند، گفت: دستگاه قضایی باید با مردم همراه باشد و خاطیان را به سزای اعمالشان برساند.

وی با قدردانی از معلمان و کارگران در صنوف مختلف، یادآور شد: با توجه به اینکه این دو موضوع در تقویم کشور برجسته شده است لازم است از این دو قشر زحمتکش که به عنوان سرمایه کشور محسوب می‎شوند به طور شایسته ای تجلیل شوند.

خطیب جمعه ساری با بیان اینکه لازم است معلمان در پرورش ایرانی اسلامی دانش آموزان را به درستی هدایت کنند، اظهار کرد: هویت بخشی و تربیت شخصیت ملی از موضوعات ضروری است که رهبری هم به این مسئله تاکید دارند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا مازندران