سرپرست جدید اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی محمودآباد معرفی شد
سرپرست جدید اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی محمودآباد معرفی شد
محمودآباد آنلاین : طی حکمی از سوی علی باقری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران ابوالقاسم ابراهیمی به عنوان سرپرست جدید اداره اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی محمودآباد منصوب شد.

آیین معارفه ابوالقاسم ابراهیمی سرپرست جدید و تکریم محمد رمضانی رئیس قبلی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محمودآباد پیش از ظهر امروز با حضور روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد و علی باقری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و هیأت همراه در محل فرمانداری محمودآباد برگزار شد.

محمد رمضانی بیش از ۶ سال مسئولیت اداره محمودآباد را بر عهده داشته و ابوالقاسم ابراهیمی ریاست اداره شهرستانهای آمل ، نور ، بابل ، بابلسر و جویبار را بر عهده داشته و ۲۶فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته مدیریت و دارای ۲۶ سال سابقه کار می باشد.

روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و خدمات محمد رمضانی رئیس پیشین این اداره اظهار داشت: امید است سرپرست جدید این اداره با هماهنگی، برنامه ریزی و رویکرد جهادی، اخلاق گرایی، بکارگیری تجربه و خرد جمعی بتواند در جهت تحقق شعار سال مقام معظم رهبری و گره گشایی از مشکلات حوزه کارگری، کارفرمایی و حوزه تعاون موجود شهرستان محمودآباد گام های موثری بردارند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین