پرداخت ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی درمازندران
پرداخت ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی درمازندران
محمودآباد آنلاین : بانک توسعه تعاون مازندران از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۳۰ هزار میلیاردریال تسهیلات اشتغالزایی به بخش های مختلف اقتصادی پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری محمودآباد آنلاین؛  مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان مازندران افزود: این میزان تسهیلات در جهت حمایت مالی از بنگاه‌های اقتصادی استان و به منظور حفظ و بهبود اشتغال موجود و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و ارتقای ظرفیت‌های بخش تعاون در بخش‌های مختلف اقتصادی پرداخت شده است.

اکبری تصریح کرد: در مسیر واقعی حمایت از تولید و اشتغال در اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری بیش از ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی، صنعت، گردشگری و واحد‌های صادرات محورپرداخت تسهیلات داشته ایم.

وی از پرداخت بالغ بر ۱۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری در بانک توسعه تعاون استان مازندران خبر داد و افزود: در راستای تسهیل شرایط ازدواج جوانان و تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت و اشتعال جوانان در قالب مشاغل خانگی به بیش از ۱۰۰۰ نفر در قالب عقد قرض الحسنه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت گردید.

اکبری با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: همزمان با ایام الله دهه فجر بیش از ۵۰ طرح در بخش‌های مختلف اقتصادی با مشارکت بانک توسعه تعاون استان مازندران در شهرستان‌های مختلف استان به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در این بانک، گفت: بانک توسعه تعاون استان مازندران درجهت حمایت از بنگاه‌های اقتصادی استان در بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری و تعاون در قالب طرح‌های ایجادی، تکمیلی، توسعه‌ای و سرمایه در گردش در مناطق برخوردار و کم برخوردار از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ تا پایان سال جاری نسبت به پرداخت تسهیلات بیش از ۲۳۰۰میلیارد اقدام خواهد نمود.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان مازندران در پایان، تاکید کرد: ما امسال با حمایت ویژه مدیرعامل بانک توسعه تعاون، بیشترین تسهیلات را در بخش‌های مختلف اقتصادی در کشور پرداخت و حمایت بسیار خوبی از حوزه اشتغال و بنگاه‌های اقتصادی در استان داشتیم.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران