آزادسازی حریم طولی نهر شیرا در دستور کار شهرداری سرخ‌رود قرار گرفت / هیچ اتصال عرضی به جز پل شیرا نخواهیم داشت
آزادسازی حریم طولی نهر شیرا در دستور کار شهرداری سرخ‌رود قرار گرفت / هیچ اتصال عرضی به جز پل شیرا نخواهیم داشت
محمودآباد آنلاین: پیش از ظهر امروز محسن کبودفیروزجایی شهردار باحضور حسن یوسفی رییس حوزه قضایی بخش از حاشیه نهر شیرا بازدید و چگونگی آزادسازی حریم این رودخانه را مورد بررسی قرار دادند.

شهردار سرخ رود ضمن اشاره به تعارضات مرزی شهر در طول مسیر این رودخانه، گفت: رودخانه شیرا که مرز بین دو شهر سرخ رود و فریدونکنار محسوب می شود، به دلایل مختلف همچون سیلاب دچار جابجایی در بستر گردیده است و با تغییر مسیر موجبات ایجاد تعارض در املاک حاشیه نهر و قرارگیری برخی پلاکهای متعلق به شهر سرخ رود را در حوزه شهر همجوار را فراهم آورده است.

در این بازدید که با حضور دادستان و معاون شهردار فریدونکنار نیز همراه بود، کبود افزود: با تعیین و شناسایی مالکین املاک واقع شده در حریم نهر، ضمن بررسی دقیق و کارشناسی و استعلام از ادارات ذیربط بمنظور تثبیت محل رودخانه و تعیین تکلیف اراضی فوق الذکر، اقدامات موثری برابر طرح تفصیلی مصوب و اجرای خیابان ۲۰متری در این محل اقدامات لازم را معمول خواهیم داشت.

همچنین شهردار سرخ رود با اشاره به استقلال طرح های تفصیلی و حوزه های شهری، تاکید کرد هرگونه اتصال خیابانهای شهر همجوار را در عرض رودخانه شیرا به معابر شهر سرخ رود را رد و ساماندهی حاشیه این نهر را صرفا به مسیر طولی و صرفا پل شیرا امکان پذیر دانسته و مرز شهرها را قابل احترام خواند.

  • نویسنده : محمدحسین نعمت‌پور
  • منبع خبر : روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سرخ‌رود