برپایی چهار نمایشگاه و بازارچه نوروزی در محمودآباد
برپایی چهار نمایشگاه و بازارچه نوروزی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : محمودآباد آنلاین : هادی زاده مدیر جهاد کشاورزی طی سخنانی در جلسه وبیناری تنظیم بازار که صبح امروز جمعه 19 اسفند در محل اتاق جلسات این اداره برکزار شدداز برپایی چهار نمایشگاه و بازارچه نوروزی در شهر محمودآباد خبر داد.

 

مدیر جهاد کشاورزی گفت: بنا به تصمیم فرماندار محترم و با همکاری ، شهرداری‌های محمودآباد و سرخ رود، اداره صمت، اداره تعاون روستایی و شرکت تعاونی گل و گیاه ونوشه خزر این نمایشگاه فعالیت خود را در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۵ فروردین ۱۴۰۲ به مدت ۱۰ روز برای بازدید عموم مردم دایر می‌باشد.

هادی زاده در تشریح محل نمایشکاه ها گفت: ۱- نمایشگاه جشنواره فرهنگی و هنری پیشواز بهار در شهر سرخ رود ۲- نمایشگاه گل و گیاه زینتی در سالن ورزشی شهید رجایی شهرستان محمودآباد واقع در خیابان معلم ۳- نمایشگاه و جشنواره بهاره اقلام در شهرستان محمودآباد واقع در خیابان کمربندی غربی ۴- نمایشگاه و فروشگاه دهکده گل و گیاهان زینتی واقع در روستاهای وازیک و اسکنده از توابع بخش سرخ رود برگزار خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به تعداد گلخانه های فعال در محمودآباد و میزان اشتغال فراهم شده در این بخش و ایجاد فضایی زیبا و روح بخش از شهروندان و مسافران خواست تا از این نمایشگاه رسماً دیدار و بازدید داشته باشند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین