و آنهایی که همیشه جاودان می مانند
و آنهایی که همیشه جاودان می مانند
محمودآباد آنلاین : شاید کسی تا به حال چهره پرخاشگر او را ندیده بود و خوش رویی و شوخ طبعی و ساده زیستی ازمهم ترین و بارزترین ویژگی فردی او بود . جهانگیر ابراهیمی ، متولد اردیبهشت سال 1344 که از سال 1366 فعالیت خود را در بخشداری مرکزی محمودآباد آغاز نمود و فردا 17 شهریور آخرین روز حضور این مرد مهربان و باصفا در جمع ما خواهد بود.

صبح ها زودتر از هر کارمندی وارد اداره می شد و عصرها به عنوان آخرین نفر اداره را ترک می کرد ، مسئول دفتر فرماندار ، مسئول خدمات ، کارپرداز ، مسئول نقلیه و پیگیری های ویژه از مهم ترین مسئولیت های وی در طول ۳۷ سال خدمت وی فرمانداری و بخشداری محمودآباد بود.

شاید به زعم خیلی ها او بیشتر ساعت سالهای زندگی خود را بجای سپری در کنار خانواده در اداره و بدون هیچ چشم داشتی و اضافه کاری و پاداش و تنها از سر حس مسئولیت پذیری سپری کرد و شاید فردا برای کارکنان فرمانداری و بخشداری و همکاران بازنشسته و همکار با ایشان یک روز سخت و بی پایان باشد.

او که از دنیای مادی برای خود سهمی نبرد ، سرآخر با اهدای چند عضو از بدنش هم نامش و هم یادش را ماندگار کرد و جهان را برای چند نفر بیمار ادامه داد.

وی در سالهای زندگی کارمندی خود بارها به عنوان کارمند نمونه انتخاب شد و چند سالی به عنوان عضو و رئیس شورای اسلامی روستای زادگاهش اهلم سبب ساز اتفاق های خوب عمرانی و فرهنگی شد.

اگرچه اندوه بزرگی بر قلب ما سنگینی می کند ، او تنها به آغوش خداوند بازگشت که بالاترین آرامش روح آدمیست . از خدا می خواهیم او را در سایه رحمت جاویدانش قرار دهد و ما را برای دیدن جای خالی آن عزیز شکیب سازد.

 

محمد محتاطی / پایگاه خبری محمودآباد آنلاین

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین