کلنگ احداث مسکن ملّی ۴۴۰ واحدی در محمودآباد به زمین زده شد
کلنگ احداث مسکن ملّی ۴۴۰ واحدی در محمودآباد به زمین زده شد
محمودآباد آنلاین : کلنگ‌زنی خط انتقال برق 4 و ۶ مداره محمودآباد به رویان به طول ۴۲ کیلومتر و ۱۸۶ کیلومتر مدار به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال و کلنگ‌زنی مسکن ملّی ۴۴۰ واحدی محمودآباد در بیستمین سفر شهرستانی استاندار مازندران ، انجام شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس ، بیستمین سفر شهرستانی سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران در قالب هیأت ۷۰ نفره از مدیران ستادی، معاونان استانداری و مدیران کل دستگاه‌ها و نهادهای دولتی از صبح روز یکشنبه آغاز شده و تا شامگاه روز دوشنبه ادامه داشت.

استاندار مازندران در حاشیه این سفر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف سفر در شهرهای مختلف دیدارهای مردمی، چهره به چهره و بی واسطه با مردم و همشهریان است تا مشکلات مردم از نزدیک بررسی و واکاوی شده و برای گره گشایی آنها گام اساسی برداشته شود.

سید محمود حسینی‌پور افزود: بیستمین سفر شهرستانی به محمودآباد را با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آهومحله آغاز کردیم زیرا محمودآباد با تقدیم بیش از ۴۲۵ شهید در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت نقش بزرگی در ایجاد امنیت، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی دارد.

وی افزود: سفرهای شهرستانی در قالب هیأت ۷۰ نفری شامل مدیران ارشد استان، مدیران کل و معاونان استاندار برگزار می شود هرچند مازندران دیار علویان و مردم همیشه در صحنه است در طول انقلاب اسلامی و پس از آن یار و یاور امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی بوده و هستند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مصوبات این سفر شهرستانی به محمودآباد به مدت دو روز جمع‌بندی شده و مشکلات و مسائل به مسؤولان شهری ابلاغ می‌شود، تصریح کرد: در سفرهای استانی دیدار چهره به چهره مردمی از مهمترین و اصلی‌ترین برنامه‌ها است.

همچنین کلنگ‌زنی خط انتقال برق چهار و ۶ مداره محمودآباد به رویان به طول ۴۲ کیلومتر و ۱۸۶ کیلومتر مدار به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال، کلنگ‌زنی مسکن ملی ۴۴۰ واحدی محمود آباد، افتتاح پل گردشگری عابر و کلنگ‌زنی پل گردشگری ساحلی و بازدید از واحدهای تولیدی گل و گیاه ۹۲ هکتاری از دیگر برنامه‌ها است.

به گزارش محمودآباد آنلاین  ؛ شهرستان محمودآباد بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت داشته و داری دو شهر و دو بخش بوده و به عنوان یکی از شهرهای شاخص ساحلی کشور دارای پنج دهستان و ۸۵ روستا بوده و ۲۶۲ کیلومتر مربع مساحت دارد.

این شهرستان با در اختیار داشتن ۳۲ کیلومتر از نوار ساحلی دریای خزر شرایط بسیار خوبی برای گسترش صنعت توریست و گردشگری دارد.

در بیستمین سفر شهرستانی استاندار مازندران نشست با دهیاران و شورای اسلامی ۸۵ روستای شهرستان محمود آباد در روستای عبدالله آباد برگزار شده و جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مازندران به همراه برگزاری جلسه شورای اداری استان از مهمترین برنامه ها است.

 

  • نویسنده : سید مهرداد محمدیان
  • منبع خبر : فارس