همه دانش آموزان محمودآبادی واکسینه شدند
همه دانش آموزان محمودآبادی واکسینه شدند
محمودآباد آنلاین: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید و با هدف مصون سازی دانش آموزان در مقابل ویروس کرونا، مرحله اول واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 سال به صورت صددرصد در شهرستان محمودآباد انجام شد.

عباس توان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین افزود:طرح واکسیناسیون دانش‌آموزان در روزهای اخیر مورد استقبال خوب دانش‌آموزان و والدین آنها قرار گرفته است و خوشبختانه تمامی دانش آموزان محمودآبادی دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۲۴ هزار و ۹۳۱ دز واکسن کرونا به جمعیت بالای ۱۲ سال  شهرستان تزریق شده است که از این تعداد ۸۲ هزار و ۱۰۴ دز برای نوبت اول و ۴۲هزار و ۷۷۵ دز برای نوبت دوم کرونا تزریق شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد گفت: در راستای اجرای طرح تزریق نوبت سوم واکسن کرونا به کادر درمان نیز تاکنون ۵۲ نفر از کارکنان بهداشت و درمان شهرستان دز سوم واکسن را دریافت کردند.

وی همچنین در خصوص وضعیت کرونایی شهرستان توضیح داد:  وضعیت کرونایی شهرستان  زرد و به معنای خطر متوسط کرونایی است و در حا حاضر ۴ بیمار در بیمارستان شهدای محمودآباد و حدود ۱۵ بیمار در بیمارستان های شهرهای اطرف بستری هستند.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین