برگزاری اولین دوره جشنواره مشق سردار در محمودآباد
برگزاری اولین دوره جشنواره مشق سردار در محمودآباد
محمودآباد آنلاین / خوشخو سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد گفت: در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی ، جشنواره مشق سردار با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت و نیز ترویج مکتب شهید سلیمانی در بین سایر اقشار جامعه برای اولین بار در سطح شهرستان محمودآباد برگزار خواهد شد.

صادق خوشخو سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد در گفتگوی اختصاصی با محمودآباد آنلاین گفت: این جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد و با همکاری اداره آموزش و پرورش , بسیج رسانه, بسیج ورزشکاران , بسیج هنرمندان و نجمن هنرهای نمایشی و پایگاه مقاومت بسیج ولایت فقیه محمودآباد به اجرا خواهد رسید.

وی در خصوص موضوع و نحوه شرکت در این جشنواره گفت: این جشنواره شامل خوانش و اجرای ۱ دقیقه ای از دلنوشته و یا مونولوگ (تک گویی ) در مورد رشادت ها و فداکاریهای سردار سلیمانی می باشد.

وی افزود: کلیه شرکت کننده گان می بایست آثار خود را به صورت یک ویدئو ( به صورت افقی) در مدت زمان ۱ دقیقه با موضوعات : من هم قاسم سلیمانی ام ، انتقام سخت از قاتلین سردار ، دلگویه و دلنوشته ای برای سردار سلیمانی ضبط و به شماره واتساپ دبیرخانه به شماره ۰۹۰۵۷۰۸۱۵۱۶ ارسال نمایند.

خوشخو گفت: این جشنواره در ۳ بخش و رده سنی ۷ تا ۸ سال و ۹ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۶ سال برگزار خواهد شد و به نفرات برتر در هر بخش و رده سنی لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

وی خاطر نشان شد : به یک اثر که بیشترین پسند و نظر و اشتراک را در صفحه اختصاصی جشنواره به خود اختصاص دهد نیز جایزه نقدی و لوح سپاس تقدیم خواهد شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد تصریح کرد : دهم دی ماه سالجاری آخرین مهلت ارسال آثار می باشد و کلیه آثار در صفحه اینستاگرام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس ershad.mahmodabad برای استفاده و بازدید عموم بارگذاری خواهد شد.

صادق خوشخو در خاتمه، ملاک ارزیابی آثار برای داوران جشنواره را خلاقیت و نوآوری در اجرای اثر و ارائه قالب ادبی محتوای دلنوشته و شیوایی و احساس بیان عنوان کرد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین