اولین مرحله از مسابقات دوچرخه‌سواری دانش آموزی شهرستان محمودآباد برگزار می‌گردد
اولین مرحله از مسابقات دوچرخه‌سواری دانش آموزی شهرستان محمودآباد برگزار می‌گردد
محمودآباد آنلاین: اولین مرحله لیگ دوچرخه‌سواری دانش آموزی در سطح شهرستان به همت هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان و با همکاری کارشناسی تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد در هفته بسیج دانش آموزی بمناسبت روز دانش آموز برگزار خواهد شد.

محمد حسین نعمت پور رییس هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان و عضو هیئت رییسه هئیت استان ضمن اعلام این خبر افزود: این مسابقات مقدمه ای برای شناسایی استعداد های ورزش دوچرخه سواری خواهد بود.

وی ادامه داد: سی نفر از دانش آموزان دوچرخه‌سوار برتر به مرحله دوم این مسابقات راه خواهند یافت و در مرحله دوم نیز ۱۰نفر از این رکاب زنان بعنوان ورزشکاران گروه دوچرخه‌سواری هیئت شهرستان به لیگ استانی راه خواهند یافت.

نعمت پور خاطر نشان کرد: مرحله سوم نیز بعنوان شانس مجدد بین ۱۵ تن از دانش آموزانی که از صعود به مرحله دوم جا مانده اند برگزار که در نهایت در مرحله چهارم اعضای نهایی گروه دوچرخه‌سواری کوهستان مشخص خواهند شد.

رییس هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان محمودآباد شرایط حضور در این مسابقات را به شرح ذیل عنوان نمود:

این مسابقات در دو مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار شده که علاقمندان می توانند با ثبت نام در آموزشگاههای مربوطه با هماهنگی مربیان ورزش ثبت نام نمایند و پس از اخذ تاییدیه اقدام به دریافت بیمه ورزشی از اداره ورزش و جوانان شهرستان، تنظیم و تسلیم رضایت‌نامه والدین به مدارس مربوطه و در نهایت در لیست نهایی شرکت کنندگان قرار گیرند و این امر مستلزم معرفی دوچرخه‌سواران از سوی اداره آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد خواهد بود.

وی همچنین ادامه داد: اولین مرحله در تاریخ ۱۲ابان۱۴۰۰ ساعت ۱۰صبح در کنارگذر شرقی(انتهای کوچه میرزاده عشقی) برگزار،گ و در هر مرحله از ۵ دوچرخه‌سوار برتر در هر مقطع با اهدای جوایز و حکم قهرمانی نیز تجلیل خواهد شد.

نعمت پور ضمن تشکر از استقبال و تعامل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد از همکاری و تلاش کارشناسی تربیت بدنی این اداره در شناسایی استعدادهای ورزشی مدارس قدردانی نمود.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین