دستگیری سارق و کشف خودرو سرقتی در محمودآباد
دستگیری سارق و کشف خودرو سرقتی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق خودرو در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمود حسین زاده” در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام سرقت یک خودروی سواری مزدا۳ ، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با سرعت عمل مأموران و اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و معابر درونشهری، سارق به همراه خودروی سرقتی شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد .

سرهنگ حسین زاده، تصریح کرد: متهم در بازجویی های تخصصی و با مواجهه با اسناد و مدارک موجود به سرقت این خودرو اعتراف کرد و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با بیان اینکه هرچه ضریب ایمنی خودرو افزایش یابد به همان میزان ضریب سرقت آن کاهش خواهدیافت بیان داشت: سارقان در بیشتر موارد در کمین خودروهایی می نشینند که صاحب آن در کمال خونسردی و بدون رعایت نکات ایمنی، خودرو خود را در مکانی خلوت بدون تجهیز هیچگونه لوازم ایمنی پارک می کند.

سرهنگ حسین زاده در پایان با تشکر از همکاری خوب شهروندان، از آنان خواست : به توصیه ها و هشدار های پلیس توجه کرده و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک با سامانه پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند چرا که مشارکت و همراهی مردمی نقش بسیار مهمی در توفیقات پلیس در برخورد با جرایم مختلف به ویژه سرقت دارد.

  • نویسنده : بهناز مقدس
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین