همدلی و انسجام مدیران باعث خشنودی مردم انقلابی می شود
همدلی و انسجام مدیران باعث خشنودی مردم انقلابی می شود
محمودآباد آنلاین : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: همواره به همدلی و انسجام بین مدیران نهادهای حاکمیتی در استان تاکید شده و نباید مطالبی گفته شود که باعث دل شادی عده ای که به دنبال منویات نفسانی خودشان هستند ، شویم.

به گزارش محمودآباد آنلاین پیرو اظهارات امام جمعه شهرستان محمودآباد  در خطبه های نماز جمعه پنجم خرداد ماه ، پیش از ظهر امروز روح الله سلگی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران به اتفاق حجت السلام محمد انتظاری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران و روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد و علی رسولی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و اعضای شورای تامین با حضور در دفتر حجت السلام سید احمد جباری امام جمعه شهرستان محمودآباد با ایشان دیدار کردند.

روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگار ما گفت: صبح امروز در جلسه شورای تامین شهرستان شرکت کردیم و خدا را شکر یک همدلی و انسجام خوبی بین اعضای شورای تامین نسبت به موضوعات مختلف حاکم است.

وی گفت: در این جلسه راجب پرونده یکی از اعضای شورای اسلامی شهر و آنچه که ما در جلسه شورای تامین استان مبنی بر هتک حرمت به شهید و شهادت تصمیم گیری کردیم بحث شد و این موضوع را از استان با جدیت در حال پیگیری هستم و موضع شورای تامین استان در این خصوص روشن است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران ضمن قدردانی از اهتمام و اقدامات خوب فرماندار محمودآباد گفت: در جلسه ای که با امام جمعه شهرستان داشتیم به  همدلی و انسجام بین مدیران نهادهای حاکمیتی در استان تاکید شده و نباید مطالبی گفته شود که باعث دل شادی عده ای که به دنبال منویات نفسانی خودشان هستند شویم.

وی تاکید کرد : نباید مطالبی گفته شود تا برخی افرادی که نه به امام جمعه و نه فرماندار علاقه مند هستند را دل شاد کنیم و در بین اقشار جامعه شکاف ایجاد کنیم.

روح الله سلگی ادامه داد : آنچه همواره استاندار پر تلاش و انقلابی و اینجانب در جلسه با فرمانداران استان تاکید داشتیم این بوده که در ذیل سیاست های ائمه جمعه حرکت کنند و الحمدلله امروز تجلی آن را در شهرستان محمودآباد شاهد بودیم و قطعا این وحدت رویه باعث خشنودی مردم انقلابی این خطه می شود.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین