اضافه شدن ۶ نفر به تنور انتخابات در محمودآباد
اضافه شدن ۶ نفر به تنور انتخابات در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : در دومین روز از زمان نام نویسی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شش نفر با مراجعه به ستاد انتخابات شهرستان محمودآباد ثبت نام خود را تکمیل کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد قنبرعلی داداش پور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری و قائم مقام ستاد انتخابات شهرستان محمودآباد دد پایان دومین روز از زمان نام نویسی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شش نفر نام نویسی کردند که از این تعداد چهار نفر برای کسب کرسی شورای شهر محمودآباد و ۲ نفر برای تصاحب کرسی  شورای شهر سرخ رود نام نویسی کردند.

وی افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته ۹ نفر در حوزه انتخابیه محمودآباد و سرخ رود ثبت نام کردند که از این تعداد ۵ نفر در شهر محمودآباد و ۴ نفر در شهر سرخ رود کاندیدای انتخابات شدند.

داداش پور ضمن تاکید به زمان نام نویسی علاقمندان به حضور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر که از ۲۰ اسفند آغاز شده و تا ۲۶ اسفند ادامه خواهد داشت ، گفت: کاندیدای احتمالی ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و ستاد انتخابات از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر آماده نام نویسی از نامزدهای احتمالی انتخابات می باشد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد