پایان دوره آموزشی سمینار تخصصی والیبال در محمودآباد/ گزارش تصویری
پایان دوره آموزشی سمینار تخصصی والیبال در محمودآباد/ گزارش تصویری
محمودآباد آنلاین : سمینار کشوری تکنیک و تاکتیک ویژه رشته والیبال با حضور رئیس کمیته آموزش فدراسیون والیبال در محمودآباد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد ؛ شرکت کنندگانی از استانهای مختلف کشور در این سمینار با جدیدترین تمرینات و موضوعات تخصصی والیبال آشنا شدند.

پس از درخواست هیأت والیبال استان  مازندران و موافقت فدراسیون والیبال مرحله اول این سمینار از روز یکشنبه هفتم خرداد ماه با موضوع تکنیک و تاکتیک ویژه مربیان فعال والیبال از سراسر کشور به میزبانی هیأت والیبال شهرستان محمودآباد و در سالن ورزشی امام خمینی (ره) آغاز شد.

تدریس این سمینار دو روزه که در دو بخش تئوری و عملی می باشد بر عهده جواد مهرگان رئیس کمیته آموزش فدراسیون والیبال بوده است.

بیش از ۱۰۰ مربی فعال در این سمینار که از استانهای مختلف کشور حضور دارند موضوعات تخصصی والیبال چون دریافت، سرویس، پاس، حمله و حمایت) را آموزش و فرا می گیرند.

لازم به ذکر است در پایان این سمینار آموزشی که امروز هشتم خرداد ماه پایان  یافت، با حضور نعیمی رییس هیات والیبال مازندران ، شعبان پور  رئیس اداره ورزش و جوانان ، محمد پور عضو شورای اسلامی شهر محمودآباد، داودی دبیر هیأت والیبال مازندران، محمد شعبان پور رییس کمیته دپارتمان آموزش و استعدادیابی هیأت والیبال مازندران، حیدری، نجف پور و علیرضا علی پور و هابیل جلابی رئیس، نائب رئیس، دبیر و مسئول کمیته داوران هیأت والیبال شهرستان محمودآباد به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطاء شد.

 

 

 

 

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین