نخستین حضور بانوی محمودآبادی در لیگ والیبال کشور
نخستین حضور بانوی محمودآبادی در لیگ والیبال کشور
محمودآباد آنلاین : رویا نصیرنژاد بانوی محمودآبادی به عنوان نخستین مربی زن محمودآبادی ، با عقد قراردادی یکساله در لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور حضور دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد ؛ مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های سری A لیگ دسته یک زنان که با حضور ۱۴ تیم  از ۱۹ مهرماه آغاز شده بود با معرفی هشت تیم برتر به پایان رسید.

 

در این رقابت ها رویا نصیرنژاد مربی با دانش  محمودآبادی به عنوان نخستین مربی و آنالیزور به مدت یک فصل با تیم منافی آذربایجان شرقی قرارداد امضاء کرد و حضور موفق و موثری در این رقابت ها از خود به نمایش گذاشت .

 

نصیرنژاد ۲۲ سال‌ است که والیبال را به صورت حرفه ای دنبال می کند و از ۱۳ سالگی  در لیگ های کشوری و آموزشگاهی و المپیاد ورزشی دانشجویان کشور به عنوان بازیکن حضور داشت.

 

وی از سال ۹۴ تصمیم گرفت که پا در عرصه مربیگری گذاشته و بعد از گذراندن و اخذ  مدارک مربیگری و آنالیزوری در سطح های ملی و بین المللی ، اولین حضور خود را در لیگ کشور به عنوان نخستین بانوی محمودآبادی تجربه کرد.

 

رویا نصیرنژاد و یارانش در تیم منافی آذربایجان شرقی توانستند مرحله مقدماتی را با موفقیت پشت سر بگذارنند و راهی پلی آف شوند

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد