انتخابات هیات اجرایی دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان محمودآباد
انتخابات هیات اجرایی دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان محمودآباد
محمودآباد آنلاین : سرانجام بعد از نزدیک به 7 سال انتخابات هیات اجرایی دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان محمودآباد صبح امروز چهارشنبه 30 فروردین ساعت 9 صبح در محل این دفتر برگزار شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین انتخابات هیات اجرایی دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان محمودآباد با حضور نمایندگان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران وجامعه مهندسین شهرستان محمودآباد از ساعت ۹ صبح آغاز و در ساعت ۱۷ عصر به پایان رسید.

قاسم فتحی سرپرست دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: از مجموع ۴۸۱ نفر واجد شرایط حضور در انتخابات ۲۲۶ نفر حضور داشتند که این انتخابات با مشارکت ۴۷% مهندسین محمودآبادی برگزار شد.

وی گفت: امسال در انتخابات هیات اجرایی دفتر نمایندگی نظام مهندسی پنج نفر اعم از آقایان آرش خسروی ، میلاد برهانی ، یاسر دریاپور ، عباس حسین زاده و اسفندیار رینه کاندیدای هیات اجرایی انتخابات شدند که در پایان این انتخابات مهندس آرش خسروی توانست با کسب ۲۱۹ رای پیروز انتخابات باشد.

گفتنی است آرش خسروی فارغ التحصیل مقطع ارشد رشته مهندسی سازه بوده و دارای پروانه پایه یک نظارت و اجرا و طراحی می باشد و ۴۵ سال سن دارد و پیش از این نیز از سال ۹۱ به عنوان نائب رئیس دفتر نمایندگی نظام مهندسی محمودآباد و از سال ۹۷ تا سال ۱۴۰۰ به عنوان رئیس دفتر در نمایندگی محمودآباد مسئولیت داشته است.

همچنین مهندس قاسم فتحی نیز نزدیک به ۱۴ ماه مسئولیت سرپرستی دفتر نمایندگی شهرمحمودآباد را داشته است.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین