دستگیری ۱۵ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در محمودآباد
دستگیری ۱۵ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در محمودآباد
محمودآباد آنلاین / فرمانده انتظامی شهرستان محمودآبادگفت: 15 نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز که در مناطق مختلف شهر و روستاهای محمودآباد بصورت مخفیانه مشغول به زندگی و فعالیت بودند شناسایی و طی ۴۸ ساعت گذشته در چند عملیات پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش محمودآباد آنلاین ، سرهنگ محمود حسین زاده فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و با هدف مبارزه جدی با ناامن کنندگان امنیت شهرستان، ماموران پلیس شهرستان محمودآباد با انجام یک سری کار‌های اطلاعاتی و پلیسی از دپوی تعدادی اتباع غیرمجاز در مناطق مختلف شهر و روستاهای شهرستان محمودآباد مطلع و محل اختفای آن‌ها را شناسایی و در چند عملیات جداگانه ۱۵ نفر از آن‌ها را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه، این افراد از مرز‌های شرقی و جنوب شرق کشور به صورت غیرمجاز وارد کشور شده بودند، افزود: اغلب افراد دستگیر شده در شهرک ها و منازل سرایداری و نگهبانی و کارواش های خودرو و بلوک زنی و مرغداری و شالیکوبی با توجه به نداشتن مدارک لازم اقامت بصورت ، غیر مجاز اقامت و بکارگیری شده بودند که شناسایی و دستگیر شدند.

محمود حسین زاده با اشاره به شناسایی و تحت پیگرد قرار گرفتن برخی افراد مرتبط با این تخلف گفت: اتباع خارجی باید با اخذ مجوز‌های قانونی و برابر پروتکل‌های بین المللی به کشور ایران وارد شوند و بکارگیری این دسته افراد برابر قانون در مراکز دولتی و غیر دولتی و شرکتها بدون اخذ مجوزه مربوطه ممنوع و پیگرد قانونی دارد.

رئیس پلیس شهرستان محمودآباد افزود: با وجود مشکلات اخیر پیش آمده برای اتباع بیگانه غیرمجاز باز هم شاهد تردد بدون مجوز این افراد در سطح جاده‌ها و حاشیه شهر‌ها و نارضایتی مردم و احساس ناامنی شهروندان هستیم که پلیس در این خصوص برابر وظایف ذاتی و قانون نسبت به دستگیری و طرد اتباع بیگانه غیرمجاز اقدام خواهد کرد.

سرهنگ حسین زاده ادامه داد: هر تبعه خارجی که بدون مجوز لازم وارد کشور شود، دستگیر و به کشور مربوطه طرد خواهد شد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین