رقابت ۹۶۹ دواطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ در محمودآباد
رقابت ۹۶۹ دواطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ در محمودآباد
محمودآباد آنلاین: رئیس آموزش و پرورش محمودآباد از رقابت ۹۶۹ داوطلب در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ در شهرستان محمودآباد خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین آزمون سراسری سال تحصیلی ۱۴۰۰در پنج گروه آزمایشی هنر، علوم انسانی، علوم ریاضی، علوم تجربی و زبان‌های خارجی به ترتیب در صبح روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و شنبه، به تاریخ‌های ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سطح کشور برگزار خواهد شد که یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۹۳۱ نفر در آن به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد ۴۹ هزار ۹۱۱ داوطلب سهم استان مازندران است.

رئیس آموزش و پروروش شهرستان محمودآباد در گفت و گو با محمودآباد آنلاین گفت: در آزمون سراسری امسال ۹۶۹ دواطلب در شهرستان محمودآباد در این آزمون شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه بعد از ۱۳ سال شهرستان محمودآباد میزبان برگزاری کنکور است گفت: این آزمون در مدت ۴ روز در دانشگاه خزر به عنوان حوزه دختران و دانشکده فنی و حرفه ای به عنوان حوزه پسران برگزار خواهد شد.

محمدرضا اسدی ادامه داد: در روز چهارشنبه ۹۴ داوطلب در رشته هنر،روز پنجشنبه ۲۸۵ داوطلب در رشته علوم انسانی و ۱۳۹ داوطلب در رشته ریاضی در این آزمون شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد در م داوطلب در محمودآباد متعلق به رشته علوم تجربی بوده است ، گفت : همچنین در روز جمعه ۲۹۱ داوطلب در رشته علوم تجربی و در روز شنبه ۱۶۰ داوطلب در رشته زبان به رقابت خواهند پرداخت.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین