میزان اعتماد عمومی به شهرداری پایین است / آگاهی بخش به جامعه ضرورت فعلی شهر
میزان اعتماد عمومی به شهرداری پایین است / آگاهی بخش به جامعه ضرورت فعلی شهر
محمودآباد آنلاین/ اختیاری شهردار محمودآباد : متاسفانه به علت عدم اطلاع رسانی درست و آگاهی بخشی میزان اعتماد عمومی شهروندان به شهرداری پایین بوده و علیرغم تمام مشکلات موجود ولی از موهبت شهروندان صبور بهره مند هستیم که همواره همراه هستند و نیاز است در این فضا با مردم صادق باشیم تا شاهد مشارکت آنان در حوزه مدیریت شهری باشیم.

مهدی اختیاری شهردار محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با محمودآباد آنلاین گفت: شهر محمودآباد از نظر وسعت و تراکم جمعیت از شهرهای بزرگ استان محسوب نمی شود ولی سیاست زدگی و حاشیه های زیاد ، در حد کلان شهر گریبان این شهر را فشرده است.

وی گفت: اگر تاکنون نشست خبری یا مصاحبه ای با رسانه ای نداشتم به دنبال این هستم تا با تکمیل برخی پروژه ها و با دستی پر در این بازه زمانی کم حاوی نوید خوبی به شهروندان در آستانه سال نو باشم.

شهردار محمودآباد با تاکید به شعار مراسم معارفه خود که محله محور خواهم بود گفت: همه روزه به محلات مختلف شهر میروم و با گروه های متعدد شهروندان ملاقات و دیدار می کنم و با تعامل دوسویه ضمن آشتی دهی شهروندان با شهرداری و توزیع عادلانه خدمات شهری به دنبال رفع مشکلات شهروندان هستم.

مهدی اختیاری همچنین با اشاره به ضعف درآمدی و عدم بهره مندی از درآمد پایدار و بدهی معوق شهرداری محمودآباد گفت: در این بازه زمانی محدود قول هیچ پروژه جدید را به شهروندان نمی دهم و تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی از مهم ترین رویکردهای کاری من خواهد بود.

وی مهمترین مشکلات شهر محمودآباد را عدم فراهم بودن زیر ساخت های مناسب توسعه مدیریت شهری علی الخصوص در خیابان معلم و کوچه های باران برشمرد و افزود: نباید بخاطر توسعه خطی ، شهر را زیر سوال ببرند و بجای تغییر تیر چراغ برق سطح شهر برای توریست ، باید کوچه های باران که غرق در آب هستند و از روشنایی مطلوبی برخوردار نیستند دریابیم.

مهدی اختیاری گفت: به لحاظ سیاسی محکوم هستیم که قول های آقایان را تحقق ببخشیم و از روزی که مسئولیت شهرداری را پذیرفتم به دنبال خدمتی صادقانه به شهروندان به عنوان یک جوان بومی این شهر بودم و مردم می خواهند که با آنها صادقانه و به عدالت رفتار شود.

اختیاری در ادامه مهم ترین اولویت کاری خود را در طول دوران مسئولیت شهرداری محمودآباد تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی و حل مشکلات زیر ساختی شهر و ترمیم و بهبود سرانه فضای سبز و همچنین تلاش برای زیباسازی شهر برشمرد.

 

 

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین