۲۰۰۰ دانش آموز در جشنواره نوجوان مازنی شرکت کردند
۲۰۰۰ دانش آموز در جشنواره نوجوان مازنی شرکت کردند
محمودآباد آنلاین: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از شرکت دو هزار دانش آموز استان در اولین جشنواره بومی و محلی نوجوان مازنی خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین حسین جوادی شامگاه چهارشنبه در اختتامیه جشنواره نوجوان مازنی با اشاره به اینکه نوجوانان این استان با آثار ارزشمند خود حماسه خلق کردند، گفت: همراهی خانواده‌ها موجب این حماسه شده است و این در عصری که زبان تبری به شدت تهدید شده این استقبال ارزشمند است.

وی با بیان استقبال بیش از دو هزار خانواده مستقیم و ده هزار خانواده غیرمستقیم درگیر در این جشنواره افزود: نسبت به این جشنواره معاونت وزیر آموزش و پرورش از راه دور بر اجرای این دانش‌آموزان نظارت داشتند و این به اهمیت بودن وزارتخانه نسبت به فرهنگ بومی و محلی استان‌ها برمی‌گردد و دغدغه دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از ۶ بخش در این جشنواره اشاره کرد و گفت: این جشنواره در بخش‌های شعر و دکلمه خوانی، قصه، نقالی، سرود گروهی و آزاد از سنین ۸ تا ۱۵ سال در دو مرحله ویدئوی و حضوری برگزار شد که بیش از ۲ هزار دانش‌آموز از کل استان در این جشنواره شرکت کردند و از این تعداد بیش از ۲۰۰ نفر به مرحله حضوری راه یافته و مورد تجلیل واقع شدند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین