میانگین شاخص اجرای طرح هادی در محمودآباد بیش از ۷۰ درصد است
میانگین شاخص اجرای طرح هادی در محمودآباد بیش از ۷۰ درصد است
محمودآباد آنلاین/ آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران ازاجرای طرح هادی روستاها با میانگین شاخص بیش از ۷۰ درصد در محمودآباد خبرداد و گفت : این میانگین از شاخص استانی و کشوری بالاتر و نشانه همکاری و همدلی مسئولین شهرستانی است.

به گزارش محمودآباد آنلاین؛ علی اصغر آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن مازندران امروز یکشنبه ۶ شهریور همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در آئین افتتاح پروژه آسفالت روستای تلارم از توابع بخش مرکزی شهرستان محمودآباد گفت : میانگین شاخص اجرای طرح هادی در کشور بالای ۵۴ درصد بوده اما این آمار در مازندران زیر ۴۶ درصد است که نسبت به سایر نقاط کشور روند نزولی دارد.

وی افزود : میانگین شاخص اجرای این طرح در شهرستان محمودآباد بیش از ۷۰ درصد است که از میانگین استانی و کشوری بالاتر و نشانه همکاری مسئولین است.

آسمانی مقدم بیان کرد : امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی، روستاییان میتوانند برای خانه سازی ۲۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه و با بازپرداخت ۲۰ ساله دریافت کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران خاطر نشان کرد :  با توجه به اینکه روستا و روستائیان در کشور به عنوان مولد تولید محسوب می شوند ، باید زمینه های رفاه روستائیان فراهم شود و هرچه هست باید برای روستاییان باشد و دولت سیزدهم هم توجه خاصی نسبت به روستاها پیدا کرده است.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین