انتخاب رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد به عنوان مدیر نمونه مازندران
انتخاب رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد به عنوان مدیر نمونه مازندران
محمودآباد آنلاین : در مراسم تجلیل از کارمندان و مدیران نمونه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از محمد محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیر نمونه تجلیل شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین همزمان با هفته دولت و در همایش بزرگداشت روز ملّی کارمند و تجلیل از کارمندان و مدیران نمونه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران که صبح روز چهارشنبه ۸ شهریور سالجاری در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و معاونین این اداره کل برگزار شد ، با اهدای لوح تقدیر و هدیه از زحمات محمد محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد به عنوان مدیر نمونه استان مازندران تجلیل به عمل آمد .
در متن این لوح آمده است :
جناب آقای محمد محمدی
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد
تلاش ، کوشش ، ایثار و پشتکار مرهون همت بلند اندیشانی است که افکار و اعمالشان را در راستای تحقق اهداف والای انسانی ( تکریم و احترام به همنوعان ) و در جهت انجام درست وظایف سازمای برای ارتقاء پیشرفت همه جانبه سازمان متمرکز و معطوف می دارند .
تقدیر و سپاس واژه ای است کوتاه و ناچیز در مقابل همه آن خوبی ها ، درستی ها و ارزش ها باشد در ادامه راه زندگی موفقیت روز افزون در همه زمینه ها برای شما همکار محترم و شایسته .
بدینوسیله قدردانی و سپاس ، انتخاب جنابعالی بعنوان رئیس ساعی و نمونه سال ۱۴۰۲ را تبریک و از درگاه ازیزد منان سربلندی و بهروزی را برایتان خواهان و خواستارم .

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین