تخریب دو ویلا‌ی لوکس در اراضی کشاورزی محمودآباد
تخریب دو ویلا‌ی لوکس در اراضی کشاورزی محمودآباد
محمودآباد آنلاین : سرهنگ محمود حسین زاده فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد از آزادسازی اراضی کشاورزی و تخریب ۲ ویلای غیر مجاز خبر داد.

سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبر گفت: به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، طرح جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شهرستان محمودآباد به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ماموران انتظامی محمودآباد در اجرای حکم‌های قضائی مبنی بر تخریب ۲ ویلای غیر قانونی که در زمین‌های کشاورزی اقدام به تغییر کاربری غیرمجاز کرده بودند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی محمودآباد با بیان اینکه پس از هماهنگی‌های لازم، با حضور نماینده سازمان‌های مرتبط در عملیاتی ضربتی واحد‌های ساختمانی و اراضی محصور با رعایت کلیه حقوق شهروندی و ضوابط تخریب شدند.

وی با بیان اینکه واحد‌های ساختمانی و سازه‌های ایجاد شده در این زمین‌ها تخریب شد، گفت: ارزش ریالی این ویلا‌ها بنا بر اعلام کارشناسان بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال برآورد شد و ۲ نفر از متصرفان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حسین زاده در پایان از شهروندان درخواست کرد قبل از خرید هرگونه زمین و باغ و یا احداث بنا و حصارکشی، نسبت به دریافت مجوز لازم از مراجع ذیصلاح در مورد موقعیت و شرایط زمین برای خریداری و یا هرگونه ساخت و ساز از اداره جهاد کشاورزی محل مورد نظر خود استعلام کنند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین