موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری سرخ رود
موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری سرخ رود
محمودآباد آنلاین : کبود فیروزجایی شهردار سرخ رود گفت: با پیگیری‌های بعمل آمده طی یکسال گذشته و بر اساس شیوه‌نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری‌ها، وزیر کشور موافقت خود را با ارتقاء درجه شهرداری سرخ رود طی نامه ای در تاریخ 19/10/1402 کتباً ابلاغ کرد.

محسن کبود فیروزجایی در گفت‌وگو با خبرنگار محمودآباد آنلاین با اشاره به اینکه با موافقت وزیر کشور شهرداری سرخ رود پس از یک دهه به رتبه شش ارتقاء پیدا کرد ، افزود: وزارت کشور شهرداری‌ها را بر اساس شاخص‌های کلی درجه‌بندی می‌کند.

وی بیان کرد: این درجه‌بندی به عنوان شاخصی برای تعیین توسعه یافتگی شهر، میزان اعتبارات عمرانی، تسهیلات دولتی، تامین بودجه تجهیزات و ماشین آلات و موارد دیگر مهم است.

شهردار سرخ رود با اشاره به اینکه درجه شهرداری‌ها بر اساس توسعه یافتگی از یک تا دوازده است، گفت: توسعه و آبادانی چشم گیر شهر سرخ رود که در سایه همدلی و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری اتفاق افتاد موجب شد تا وزیر کشور درجه این شهرداری را از رتبه ۵ به ۶ ارتقا دهد.

محسن کبود فیروزجایی ارتقای درجه شهرداری سرخ رود را پدیده‌ای مبارک برای شهر، شهروندان، مجموعه شهرداری دانست و اظهار کرد: ارتقا درجه شهرداری موجب اختصاص اعتبارات بیشتر به شهر می گردد و ان شاءالله شاهد خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر در همه زمینه ها باشیم که مطمئنا با حمایت شهرندان فهیم در کمترین زمان به اهداف بزرگ دست می یابیم.

.وی اضافه کرد : به هرحال این امر می تواند تاثیر بالایی در پیشرفت و توسعه شهر سرخ رود در همه زمینه ها داشته باشد ،که با حمایت مردم و شهروندان در کمترین زمان موفقیت های فراوانی در سرخ رود رخ خواهد داد.

شهردار سرخ رود تاکید کرد : این موفقیت مطمئنا سر آغاز مثبتی بر ای تحول در زیر ساخت ها و برنامه های راهبردی در مجموعه شهرداری می شود

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین