اتخاذ تمهیدات لازم برای ۱۳ فروردین روز طبیعت در سرخ رود
اتخاذ تمهیدات لازم برای ۱۳ فروردین روز طبیعت در سرخ رود
محمودآباد آنلاین : کبود فیروزجایی شهردار سرخ رود در آستانه 13 فروردین روز طبیعت از اتخاذ تمهیدات لازم برای نگهداشت و پاکیزگی شهر و حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین محسن کبود فیروزجایی شهردار شهر ساحلی سرخ رود در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین از آماده باش نیروهای خدمات شهری و فضای سبز شهرداری سرخ رود  برای خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان و مسافران خبر داد.

محسن کبود فیروزجایی گفت: در حالی که “۱۳ به در” روز آشتی با طبیعت است، اما متأسفانه در این روز مشاهده می‌کنیم برخی افراد آسیب زیادی به عرصه طبیعت و حاشیه پارک‌ها وارد می کنند، لذا از شهروندان انتظار می‌رود همه ایام به ویژه در روز طبیعت در حفظ درختان شهر و عرصه‌های طبیعی آن بکوشند.

شهردار سرخ رود همچنین از پاکسازی کلیه محیط ساحل شهر سرخ رود با دستگاه ساحل روب خبر داد و افزود: امسال با تدابیر اتخاذ شده بین کلیه مسافران و شهروندان کیسه زباله و ماسک و تراکت های آموزشی در راستای فرهنگ سازی و آموزش و ضرورت حفاطت از محیط زیست خبر داد.

وی از آماده بودن کلیه پارکها و تفرجگها و مناطق ساحلی شهر سرخ رود برای میزبانی از شهروندان و مسافران خبر داد و افزود: انتظار داریم شهروندان و مسافران کیسه های زباله را پس از تکمیل ظرفیت آن در بستر طبیعت رها نکنند و تحویل خودروهای سیار و نیروهای خدمات شهری و فضای سبز مستقر در ساحل و پارک ها بدهند.

وی در خاتمه تصریح کرد: برابر اصل پنجاهم قانون اساسی کشور حفاظت از محیط زیست یک وظیفه عمومی تلقی میگردد و این انتطار میرود این فرهنگ نسل به نسل در بین نوجوانان و جوانان فرهنگ سازی و آموزش داده شود.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین