معابر شهری و ادارات دولتی مناسب تردد معلولین نیستند
معابر شهری و ادارات دولتی مناسب تردد معلولین نیستند
محمودآباد آنلاین: فاضلی معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان محمودآباد : بخش مهمی از موانع تبعیض آمیز در شهرها موانع فیزیکی و عدم مناسب سازی محیطی است که گروه بزرگی از شهروندان اعم از جانبازان ، معلولان ، سالمندان ، زنان باردار و .. را از حضور اجتماعی دور نگاه می دارد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد صبح امروز دوشنبه ۱۵ آذر جلسه مناسبت سازی معابر و مبلمان شهری و ساختمان ادارات شهرستان به ریاست جمال فاضلی معاون هماهنگی امور عمرانی  و برنامه ریزی فرمانداری و با حضور مدیران ادرات و دستگاههای اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

جمال فاضلی معاون هماهنگی امور عمرانی  و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه گفت:  مناسب سازی معابر عمومی در نقاط مختلف شهر برای تردد افراد کم توان، سالمند و معلول، یکی از مهم‌ترین مسائل اجتماعی و مدیریت شهری محسوب می‌شود که متاسفانه آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفته است.

وی گفت: معلولین عزیز بزرگ‌ترین اقلیت هر شهر و استان و هر کشوری هستند و حق آنهاست که در یک فضای مناسب زندگی بکنند.

معاون فرماندار محمودآباد تصریح کرد: معابر محمودآباد برای توان خواهان مناسب سازی نشده است و  مناسب سازی شهری نیازمند تغییر نگرش نسبت به جامعه معلولان است مشکلات معلولان لنگ بی‌تدبیری مسئولان فضای شهری است.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد