ممنوع بودن آموزش صرفا مجازی در مدارس
ممنوع بودن آموزش صرفا مجازی در مدارس
محمودآباد آنلاین/ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران گفت: آموزش صرفاً مجازی در همه مدارس از اول آذر ممنوع است.

به گزارش محمودآباد آنلاین؛ بهروز منصورکیایی در جمع مدیران مدارس ابتدایی منطقه مرزن‌آباد گفت: هیچ مدرسه‌ای از اول آذرماه نمی‌تواند فعالیت صرفا مجازی در آموزش داشته باشد و دانش‌آموزان باید حتما به صورت حضوری نیز در مدرسه حاضر شوند.

او با بیان اینکه آموزش‌ها نیز به اقتضای مدارس به صورت ترکیبی از مجازی و حضوری باشد افزود: اگر تعداد دانش آموزان در مدرسه‌ای زیاد باشد باید گروهبندی شده و به صورت نوبتی در مدرسه حاضر شوند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران ضمن تشکر از مدیران مدارس که در چندماه اخیر در دوران کرونا دانش‌آموزان را به سمت حضور در مدارس هدایت کردند گفت: تقدم سلامت دانش آموزان و همکاران بسیار مهم و جدی است. از همین رو بحث اقتضایی بودن بازگشایی مدارس مطرح شد.

منصور کیایی افزود: انعطاف حداکثری و تدریجی بودن در بازگشایی مدارس همراه با اقناع سازی خانواده‌ها و نظارت حداکثری در اولویت باشد.

او گفت: تصمیماتی که در مدرسه اتخاذ می‌شود حتما به تصویب شورای مدرسه رسیده و اطلس یادگیری و نقشه راه آموزشی مدارس تدوین شده و در دسترس باشد و حتما به اطلاع اولیا نیز برسد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران خواستار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از مدرسه تلویزیونی، درسنامه و بسته‌های آموزشی برای دانش‌آموزان مناطق صعب العبور شد.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران