کتاب سی قدم تا قرب الهی در محمودآباد رونمایی شد
کتاب سی قدم تا قرب الهی در محمودآباد رونمایی شد
محمودآباد آنلاین:همزمان با هفته گرامیداشت کتاب و کتاب‌خوانی از کتاب سی قدم تا قرب الهی به نویسندگی حجت الاسلام المسلمین مهدی تقی زاده آملی رو نمایی شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین در هفته گرامیداشت کتاب و کتابخوانی مراسم رونمایی از کتاب “سی قدم تا قُرب الهی” به نویسندگی حجت الاسلام والمسلمین مهدی تقی زاده آملی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش سرخ رود با حضور داداشپور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ، بخشدار ، شهردار ، فرماندهی سپاه ، فرماندهی نیروی انتظامی سرخ رود ، اسدی رئیس اداره آموزش و پروش ، خوشخو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد ، پدر شهید مدافع حرم خانزاده و نمازگزاران در در مصلی نماز جمعه سرخ رود بین دو نماز رونمایی گردید.

حجت الاسلام تقی زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت : این کتاب درخصوص عرفان الهی است که در ۳۰ موضوع نوشته شده است.

وی افزود: شکرگذاری، کسب رضایت الهی، ترک گناه، کسب رحمت واسعه، توکل به ذات الهی، خشوع ، رسیدن به مقام ابرار از موضوعاتی است که در این کتاب به آن پرداخته شده است.

کتاب سی قدم تا قرب الهی در ۳۶۰ صفحه و به ویراستاری حجت الاسلام حسن نور الهی و توسط انتشارات مطاف در یک هزار نسخه به چاپ رسیده است.

  • نویسنده : ملیکاکیاخسرو
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین