تشدید تمهیدات امنیتی در روستاها برای کاهش سرقت
تشدید تمهیدات امنیتی در روستاها برای کاهش سرقت
محمودآباد آنلاین: روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد: دهیاران و شوراهای اسلامی و پایگاه های مقاومت بسیج دبرای کاهش سرقت باید پای کار بیایند و نصب دوربین حفاظتی در روستاها را جدی بگیرند.

جلسه هماهنگی کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت صبح امروز پنج شنبه ۴ آذر به ریاست قنبرعلی داداش پور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری و اسماعیل نیا بخشداری مرکزی و رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی و دهیاران بخش مرکزی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

قنبرعلی داداش پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری طی سخانی در این جلسه وجود برخی ویلاهای خالی از سکنه را مهمترین فرصت و جولان برای سارقین برشمرد و افزود: افراد غیر بومی و خوش نشین که اقدام به ساخت ویلا در روستاها نموده و تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از سرقت را در ساختمان خود لحاط نمی نمایند و مدت های طولانی در واحد خود حضور پیدا نمی کنند انتظار میرود ضریب امنیتی منزل خود را با نصب دزدگیر و دوربین حفاظتی و… ارتقا دهند.

وی افزود: دهیاران و شوراهای اسلامی باید نسبت به تامین امنیت روستاها با همکاری پایگاه مقاومت بسیج روستا و نصب دوربین های حفاظتی محیط روستا را برای سارقین نا امن کنند.

وی تاکید کرد: انتظار میرود اهالی روستاها نیز از واگذاری و اجاره خانه به افراد غریبه و ناشناس و علی الخصوص مجرد خودداری نموده و موارد مشکوک را به پلیس گزارش بدهند.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد