برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری سیمرغ به مناسبت عید فطر
برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری سیمرغ به مناسبت عید فطر
محمودآباد آنلاین: کلانتری مدیرعامل سرای گردشگری سیمرغ گفت: به مناسبت عید فطر جشنواره فرهنگی و هنری سیمرغ با حضور عموهای فیتیله و اجرای موسیقی زنده توسط کامران فرزانه برگزار خواهد شد.

بابک کلانتری مدیرعامل سرای گردشگری سیمرغ ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: به مناسبت عید فطر و تعطیلات پیش رو و با هدف غنی سازی اوقات فراغت کلیه آحاد جامعه و به منظور ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان و با هدف میزبانی مطلوب از مسافران شهر ساحلی محمودآباد جشنواره فرهنگی و هنری سیمرغ در این مجموعه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برگزار میگردد.

وی گفت: ویژه برنامه عید فطر با حضور عموهای فیتیله و اجرای موسیقی زنده توسط کامران فرزانه و همچنین اجرای گروه رقص رباتیک و اجرای امین امینی از مجریان صداوسیما همراه با مسابقه حضوری و اهدای جوایز در روز پنج شنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۱۸ برای عموم شهروندان و مسافران رایگان خواهد بود.

وی افزود: پردیس سینمایی سرای گردشگری سیمرغ با ۳ فیلم جدید مجموعا شش فیلم ، همزمان با سراسر کشور اقدام به پخش فیلم های سینمایی روز کشورمان را خواهد داشت که علاقمندان می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی سینما نسبت به تهیه بلیط اقدام نماید.

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین