حد ساحل را مشخص کنید استخر را آزاد می‌کنیم
حد ساحل را مشخص کنید استخر را آزاد می‌کنیم
محمودآباد آنلاین/ولی زاده گفت: منابع طبیعی ابتدا حریم ۶۰ متری دریا را در مجتمع نفت محمودآباد مشخص کند تا استخر ساحلی را تخریب کنیم.

به گزارش محمودآباد آنلاین؛ مدیر مجتمع نفت محمودآباد گفت: شرکت ملی نفت برای تخریب استخر این مجتمع آمادگی دارد و نمایندگان امور حقوقی این شرکت نیز صبح فردا برای بررسی این موضوع به محمودآباد سفر می‌کنند.

او گفت: استخر روباز این مجتمع حداقل ۴۰ متر با ساحل فاصله دارد اما برای مشخص شدن مرز دقیق ۶۰ متری حریم دریا ، با منابع طبیعی شهرستان نور نامه نگاری شده است که ابتدا مرز ساحلی را مشخص کنند تا سازه استخر نیز جمع آوری شود.

این استخر روباز با هدف شنای امن میهمانان مجتمع نفت محمودآباد در حریم ۶۰ متری دریا ساخته شده  اما چند متر از این استخر در داخل  و چند متر در خارج از حریم دریا قرار دارد محل اختلاف مدیران مجتمع نفت و منابع طبیعی است.

به گفته مدیر مجتمع نفت محمودآباد این استخر ۲۵ متر در حریم دریا قرار دارد و به گفته مسئولان منابع طبیعی ۴۰ متر از این استخر در حریم دریا است  که باید تخریب شود.

ولی زاده می‌گوید: همه دو هزار و ۶۰۰ متر نوار ساحلی مجتمع نفت محمودآباد که در حریم ۶۰ متری دریا قرار داشت قبل از دستور رئیس جمهور آزادسازی شده و رفت و آمد مردم به ساحل مجتمع نیز از شهریور ماه آزاد بود.

مجتمع تفریحی نفت محمودآباد متعلق به شرکت ملی نفت با۲۵۰ هکتار مساحت سال ۱۳۷۴ بهره‌برداری شد و ۵۰۹ واحد اقامتی و مراکز تفریحی و ورزشی دارد.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان