ملاقات مردمی فرماندار شهرستان محمودآباد برگزار شد
ملاقات مردمی فرماندار شهرستان محمودآباد برگزار شد
محمودآباد آنلاین : امروز سه شنبه در راستای پاسخگوئی مسئولانه و حل مشکلات مردم و نیز تکریم ارباب رجوع ملاقات مردمی دکتر روح‌الله علیزاده فرماندار محمودآباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد؛ در این ملاقات که با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان در ساختمان فرمانداری برگزار شد، مقام عالی دولت در شهرستان پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم بوده و دستورات لازم برای حل آنها را صادر نمود.

عمده مشکلات مطرح در این ملاقات مردمی که معاونین فرمانداری نیز حضور داشتند، مسائل مربوط به اشتغال، درخواست تسهیلات بانکی، کمک معیشتی و اخذ امتیاز انشعابات آب و برق و گاز و… بود که دکتر روح‌الله علیزاده فرماندار محمودآباد ضمن آگاهی از مشکلات دستورات لازم را برای حل آنها صادر کرد.

یکی از سیاستهای دولت سیزدهم و بویژه مقام عالی استان پاسخگویی مسئولانه با حفظ تکریم جایگاه ارباب رجوع است که در این راستا روابط عمومی فرمانداری به عنوان متولی برگزاری دیدارهای چهره به چهره فرماندار با مردم بسترهای لازم برای تحقق این امر را فراهم می نماید.

گفتنی است برنامه ملاقات مردمی فرماندار محمودآباد با شهروندان سه شنبه های هرهفته هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر برگزار می‌شود.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین