پایان کابوس راننده های اسنپ در محمودآباد
پایان کابوس راننده های اسنپ در محمودآباد
محمودآباد آنلاین: فرمانده انتظامی محمودآباد از شناسایی و دستگیری عاملان ۱۵ فقره زورگیری از راننده های اسنپ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود حسین زاده گفت : با دریافت مرجوعه قضائی از سوی راننده‌ای در محدوده پاسگاه کلوده شهرستان محمودآباد مبنی بر زورگیری موضوع در دستور تیمی از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود : در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد دو جوان حدود ۳۵ و ۳۷ ساله با درخواست خودرو از اسنپ و پس از سوار شدن و طی مسیر در خیابان‌های خلوت با تهدید سلاح سرد، خودرو را متوقف و مقادیری وجوه نقد و دیگر وسایل با ارزش او را زورگیری و متواری شدند.

فرمانده انتظامی محمودآباد تصریح کرد : همزمان با رسیدگی پرونده توسط پلیس آگاهی شهرستان به تعداد شاکیان پرونده افزوده و پرونده از اهمیت خاصی برخوردار شد که با راهنمایی مالباختگان تصویر فرضی متهمان ترسیم و در اختیار واحد‌های گشتی پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ حسین زاده ادامه داد: تیم رسیدگی کننده پرونده سرانجام پس از چندین روز تحقیقات گسترده میدانی مخفیگاه متهمان را که افرادی سابقه دار و تحت تعقیب مقام قضائی بودند را شناسایی وآنان را در اقدامی ضربتی در مخفیگاهشان در محدوده حوزه کلوده دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد خاطرنشان کرد: متهمان در بازجوئی پلیس تاکنون به ۱۵ فقره زورگیری از رانند‌ه های اسنپ در سطح شهرستان اعتراف کردند و با دستور قضائی تحقیقات از سارقان برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد

  • نویسنده : شقایق ناییجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین