بیش از ۲۲۰ دستگاه تاکسی در محمودآباد نوسازی شدند
بیش از ۲۲۰ دستگاه تاکسی در محمودآباد نوسازی شدند
محمودآباد آنلاین : صادقی رییس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری محمودآباد از نوسازی بیش از 220 دستگاه تاکسی در محمودآباد خبرداد.

حمیدرضا صادقی در مصاحبه اختصاصی با محموداباد آنلاین به مناسبت هفته حمل و نقل  با بیان اینکه فرسودگی خودرو بار اضافی بر دوش حمل و نقل عمومی خواهند بود گفت: حمل و نقل عمومی سالم و با کیفیت یکی از عناصر زیرساختی مهم برای هر شهرستان محسوب می شود، عنصری که می تواند سلامت زندگی، کیفیت خدمات ، کاهش ترافیک ، فرهنگ سازی کاهش استفاده از خودروهای شخصی و سرعت در جابه جایی را به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: در همین راستا و برای افزایش کیفیت حمل و نقل عمومی تاکنون ۲۲۰ دستگاه تاکسی در سطح شهر نوسازی شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری محمودآباد افزود: همچنین ۲۵۰ دستگاه خودروی دیزل و ۸۰۰ دستگاه  وانت بار نیز تحت پوشش سازمان قرار گرفتند.

وی همچنین به احداث سه ایستگاه در شهرستان اشاره کرد و گفت: ایستگاه های گالشپل،ایستگاه توپ واقع در کوچه ورزش و ایستگاه خیابان شالیزار واقع در ورودی جمعه بازار در راستای کمک به حمل و نقل عمومی و بهبود آن راه اندازی شدند و تمام ایستگاه های شهر نیز به دوربین مدار بسته مجهز شدند.

صادقی از آغاز احداث مجتمع خدماتی رفاهی در منطقه تلیکسر خبرداد و گفت: این مجتمع شامل کارواش،تعمیرگاه، فروشگاه می باشد که در یک زمین به مساحت هزار و ۴۵۰ متر در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه محمودآباد تنها شهر غرب استان است که مجهز به مرکز قانونی دوگانه سوز کردن خودرو می باشد گفت: تجهیز مرکز معاینه فنی محمودآباد به امکانات به روز همچون تست CNG و هیدرو استاتیک از دیگر امکانات ناوگان حمل و نقل عمومی شهر است .

رئیس سازمان حمل و نقل  همگانی شهری افزود: مذاکرات برای ساخت ترمینال مرکزی در شهرستان در حال انجام است و امیدواریم به زودی به مرحله اجرایی برسد.

صادقی ادامه داد: در بحث کرونا نیز  سازمان حمل و نقل  شهرداری اقدام به تهیه و توزیع ماسک به صورت هفتگی  و توزیع بن خرید کالا  در دو نوبت  در بین رانندگان تاکسی کرده است.

وی افزود: در راستای افزایش  نشاط اجتماعی نیز این سازمان به صورت هفتگی مسابقات فوتبال و والیبال را بین رانندگان سطح شهر و ادارات برگزار می کند.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین