برگزاری مانور نظارتی و اجرایی کرونا در شهر محمودآباد
برگزاری مانور نظارتی و اجرایی کرونا در شهر محمودآباد
محمودآباد آنلاین: صبح امروز از سوی ستاد مقابله با کرونا و به بصورت همزمان در شهرهای محمودآباد و سرخ رود مانور نظارتی و اجرایی کرونا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد این مانور صبح امروز سه شنبه ۲۰ دی ماه با حضور  قنبر علی داداش پور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ، سرهنگ علیزاده جانشین سپاه ناحیه محمودآباد ، سرهنگ کلوانی جانشین نیروی انتظامی و عباس توان رئیس شبکه بهداشت و درمان و سایر مدیران عضو ستاد مقابله با کرونا شهرستان محمودآباد به اجرا در آمد.

قنبر علی داداش پور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان محمودآباد  در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: مانور نظارتی واجرایی کرونا در راستای اطلاع رسانی و هشدار به شهروندان در خصوص پیشگیری از شروع موج سوم کرونا و تحقق پروتکل های بهداشتی بصورت رژه مانور خودرویی با مشارکت کلیه دستگاههای امدادی و خدماتی و عضو ستاد مقابله با کرونا  به صورت همزمان در شهرهای محمودآباد و سرخ رود اجرا شد.

وی همچنین فلسفه اصلی محدودیت های اعمال شده در خصوص ساعت کاری اصناف را پیشگیری از تردد غیر ضروری شهروندان در سطح شهر عنوان کرد و افزود: متاسفانه با کاهش دما و شیوع ویروس آنفولانزا مجدداً شاهد افزایش تعداد مبتلایان هستیم و تمام این سخت گیری های اعمال شده در راستای حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره انتقال ویروس می باشد.

قائم مقام ستاد مقابله با کرونا شهرستان محمودآباد همچنین از فعال شدن قرارگاه نظارتی ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری محمودآباد خبر داد افزود: از امروز شاهد تشدید نظارت بر فعالیت اصناف و مراکز پرتردد هستیم و همه ی آحاد جامعه باید نسبت به هم احساس تکلیف کنند.

 

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین